Badrum badrum

Jag har nu jobbat på i badrummet på övervåningen och satt klart våtrumsskivorna(Glasroc) samt satt innertak(Elittak) i snedtaket. Irriterande nog verkar det som det saknas två(!!!) plattor till taket, känns lite sådär att köpa ett helt paket tak när jag bara behöver två skivor så om någon har någon skiva liggandes så är jag intresserad av dem.
Lite svårt att fotografera ett badrum på ca 5 kvm, men jag slänger ändå upp några bilder, håll till godo.
Badrum 1
Badrum 2

Jag har även börjat få in lite offerter på att kakla och klinkra, flytspackla in golvvärme osv. Det blir samma kakel och klinker som på nedervåningen, slänger ut en bild även på det.
Kakel 1

Måste avsluta med ett passande(med tanke på badrum) och skönt klipp från youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=yrO4SZY_Af4


Kommentarer
Postat av: Svärfar

Blir bra det där.

2011-09-08 @ 23:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0