Badrumskommod och belysning

Idag har jag och Therese monterat badrumskommod som tokar!
Vi hann skruva ihop kommoden samt skruva upp den på väggen(dock inte dörrarna). Vidare hann vi koppla in den nya armaturen som Therese hittade på en butik i stan. Den lyser ganska starkt för att vara LED på 3,6W och bilden blev inte så bra, men det syns väl på ett ungefär. Kommoden är från Vedum och ser snarlikt ut den på nedervåningen fast den här är "bara" 65cm bred istället för monstret nere.
Kommod+belysning 1
Kommod+belysning 2
Har nu beställt tid för rörmockarn att koppla på toastolen, blandare till dusch och handfat.

Kommentarer
Postat av: Sanna - Husbygge på G

Hejsan! Fint hus ni har! Jag och min sambo har precis beställt ett mimer :)



Jag sitter och funderar på hur ni har mublerat i vardagsrummet. Har ni golvlister in till alla rum? Ser att ni har extra höjd på era fönster i v-rum, är det något tillval eller är det standard? Skulle gärna vilja se lite bilder inne i huset. Min mail [email protected] Tacksam för svar :)

2011-11-20 @ 18:44:39
URL: http://sannassaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0