Pimp my garage

Nu har jag haft semester under torsdag och fredag så därför har jag börjat rodda i garaget.
Synd att jag inte har någon bild på kaoset som var där innan, men nu börjar vi iallafall få till det.
Datorn inkopplad med WiFi också så man kan spela dunka-dunka medans man är i garaget.
Nu får vi tom in bilen! Ja, den har aldrig fått plats innan trots att vi har dubbelgarage.
Vidare har jag installerat en oljeavskiljare i golvbrunnen så det inte rinner ut olja och annan skit.

Garaget 1

Kommentarer
Postat av: The man

Dom där grodorna ska inte dom stå uti trädgårn?

2009-10-07 @ 19:55:35
Postat av: Johan

Man skulle kunna tro det, men det är snart vinter så de får övervintra inne :-)

2009-10-08 @ 09:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0