Veranda utstakad + finplanering

Idag har jag vart på tomten och röjjt upp det sista på baksidan för att vi ska kunna ta dit en grävare för att finplanera tomten och sedan får han köra ut matjord till en framtida gräsmatta. Jag ringde och beställde detta idag och han skulle börja den här veckan om han hade tid över, annars blir det troligtvis nästa vecka. Vidare har jag stakat ut en veranda(se utstakade pinnar på bilderna nedan) på 44kvm, mest så det inte planeras en massa matjord på den arean, men om man har bra fantasi kan man ju ana hur det kommer se ut när det är klart.
Utstakad veranda 2

Kommentarer
Postat av: Roosen

Fan va grett ni verkar få till de!!!

2009-06-03 @ 16:43:17
Postat av: Gunilla

Rejäl altan.....

Vad gott att vara så långt framme i processen. JAG LÄNGTAR!!! Vill ni köpa vår fina dusch? (hehe)

2009-06-03 @ 18:12:10
Postat av: The man

Du får snabba på med verandan så man kan komma dit på en grogg i kvällssolen.

2009-06-04 @ 07:06:53
Postat av: Johan

Klart det blir fullgrett det där! Berra, om du kommer dit och snickrar lite på verandan så går det fortare och då kommer den där groggen lite tidigare :-) Kanske tom kostar på och bjuppar på en Bowmore Darkest.

2009-06-04 @ 08:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0